Instruktør

Sissel Skogstad
Stine Skotte
Beskrivelse

Jeg hedder Stine og er 29 år. Jeg flyttede til Vipperød for 1,5 år siden sammen med min kæreste som er opvokset i Vipperød og siden har vi fået en søn der nu er 1 år.

Jeg har selv gået til gymnastik siden jeg var 2 år, både på foreningshold og udtagede amts- og elitehold.

Derudover har jeg været instruktør i 13 år. Jeg har erfaring med foreningshold samt junior repræsentations-landsdelshold og elitehold.

Jeg brænder for at undervise børn og unge mennesker og elsker at se deres gymnastiske udvikling og se at børnene kan lide at gå til gymnastik.

For mig er det vigtigt at børnene synes det er sjovt at gå til gymnastik og er trygge ved os instruktører, hvilket jeg vil gøre mit bedste for, at børnene vil gøre.

Jeg glæder mig til at bidrage i gymnastikafdelingen i vipperød med min gymnastiske kompetencer og erfaringer i kommende sæson.

Jeg har taget mange gymnastikkurser - både modtagningskurser og inspirationskurser.

Til daglig arbejder jeg som sygeplejerske inde på børneafdelingen på Holbæk sygehus.

Glæder mig til at komme igang med en fed gymnastiksæson.

Mvh Stine

Hjælpeinstruktør